Dzisiejszy trening z…

Dzisiejszy trening z łancuchami, 10×2 box squat + 20×1 Deadlift.

Poszło bardzo gładko, lekko bym powiedział, chyba przez to że spałem 11 godzin 😛 Tym razem łańcuchy zamiast gum. W siadach do tego Cambered bar.
Co taka sztanga powoduje? Przede wszystkim wymusza przeogromną stabilność, uczy trzymania napięcia o wiele bardziej niż inne sztangi, ogranicza szybkość, bo non stop lata do przodu do tyłu. Zmniejsza także zaangażowanie góry pleców (upper back) i zwiększa pracę brzucha oraz posterior chain.

W siadach mam też głupi nawyk patrzenia w dół przy fazie ekscentrycznej ale powoli staram się to eliminować. Bo przy dużym ciężarze po prostu upper back puszcza gdy kierujemy głowę w dół.

Miałem kupować maszynę do Reverse Hypers, ale chyba najpierw kupię nową klatkę z monoliftem bo wkurwia mnie już to ciągłe łażenie ze sztangą.

Trening

Box squat + chains 10×2 137kg + 70kg chains
Speed pull 20×1 160kg + 70kg chains
Hise SSB shrugs 3×30
Back extension 45degree bench 4×10

#strongaf #silownia #mirkokoksy #mikrokoksy