Fajny trening, pomimo…

Fajny trening, pomimo lekkiego przeziębienia. Można powiedzieć że deload, bo nie było 1RM dzisiaj.

I naszło mnie trochę przemyśleń. Wiele osób dziwi się jak to możliwe że jako natural jestem aż tak napuchnięty, jak wielki balon (fotkę już wrzucałem poprzednio) a podobno ćwiczę tylko pod trójbój i nie interesuje mnie sylwetka…

No właśnie, cała tajemnica to UNIKANIE ADAPTACJI, ciągłe szokowanie organizmu, rotacja ćwiczeń CO TRENING. Można powiedzieć że w 80% ćwiczę jak rasowy kulturysta i nigdy do końca nie wiem co będę robił na treningu, decyduje „w locie”, wiem tylko jedno że będzie ciśnięcie na maksa, bo inaczej nie potrafię.

Nie trzeba robić podstawowych bojów, aby budować w nich siłę!

Ciągłe zmiany ćwiczeń, zakresów powtórzeń, chaos treningowy, powoduje że organizm ciągle próbuje się zaadoptować lecz nigdy ta adaptacja nie następuje, bo każdy kolejny trening to kolejny, zupełnie nowy bodziec.

Chaos treningowy nie jest jednak dla wszystkich, bo często można się w tym pogubić, co i mi się często zgadza, ale patrząc przez pryzmat czasu, coraz lepiej się w tym „poruszam” i coraz lepiej wiem kiedy,co i jak. Embrace the Chaos.

Dzisiejszy trening

Lat Vgrip pulldown 3×15
Triceps pushdown 3×25
Band facepull 2×15
Hammer curl 2×15

DB bench press – 42,5×10 52,5×10 62,5×10 72,5kg x 12 (AMRAP)
DB bench press incline – 3xAMRAP 42,5kg x 24/20/17
Seated French press – 50×10 60×10 70×10 80kg x 10
Seal rows wide grip – 4×8 100kg back off 60kg 2×15

Single arm tricep pushdown – 4×10
Single arm Side raise – 3×10
Rope hammer curl 3×10
Biceps Concentric curl 3×12

Czyli dzisiaj trening bez 1RM, za to AMRAPY i pompowanie volume. Przy DB bench press, waga jest podana dla jednej sztangielki.

Seated French press – Robiłem to ćwiczenie pierwszy raz, ale raczej już do niego nie wrócę, po prostu czułem się nie komfortowo, zatrzymałem się na 80kg x 10, więcej nie dokładałem bo czułem że w tym ćwiczeniu malutki błąd, lekko ucieknie sztanga i mogę mieć po barkach albo łokciach.

Single arm tricep pushdown – Tutaj warto zaznaczyć że łapiemy NACHWYTEM, nie podchwytem. Triceps kickbacks – jest gównianym ćwiczeniem na które nie warto marnować volume.

#strongaf #silownia #mirkokoksy #mikrokoksy #pokazforme