I poszło dzisiaj 212,5kg na…

I poszło dzisiaj 212,5kg na klatę… Jeden z łatwiejszych rekordów.

180kg,200kg… musiałem hamować na górze bo myślałem że mi barki wyrwie lol. Potem 212,5kg bez nakręcania się, ale widać były jakieś oczekiwania, ładunek emocjonalny , bo po serii po prostu wybuchłem śmiechem 🙂 za 5-6tygodni znowu kolejny test i kolejny PR 🙂

Brakuje 15kg, żeby ciskąc 500lbs… A to jest wynik, KOSMICZNY, dla naturala właściwie prawie niemożliwy do osiągnięcia, ale nie dla mnie 😛 ja zrobię więcej naturalnie tyle wiem 😀

Potem 3board press, tutaj mocny szok, poprzednio rekord to 170×3 5tygodni temu, dzisiaj… 200kg x5, potem w dół, 180kg x6, 140kg x 15.

Następnie seal rows 90×5 100×5 110×5, 130×2 (miały być 3 ale no tego ostatniego nie dociągnąłem) + znowu w dół, 90×12, 70×15

Cały trening
Bench press 1rm – 212,5kg
3Board press 140×3 180×3 200×5, 180×6 140×15
Seal rows 90×5 100×5 110×5 130×2 90×12 70×15
1h triceps pushdown – 4×10
Ez bar biceps curl – 4×10

I dosyć ciekawy rozkład treningów upper body mi się wykształcił, będę taki układ testował dalej, bo póki co wstępnie się sprawdził

Week 1 – Very heavy variation 1rm
Week 2 – Heavy variation 1rm
Week 3 – Super heavy variation (supramaximal load) 1rm
Week 4 – Rep work only

Jak to wygląda bardziej w praktyce?

Week 1 – Bench press 1RM 212,5kg
Week 2 – Close grip Incline bench 1RM 180kg
Week 3 – Reverse band bench press 1rm 245kg
Week 4 – OHP 100kg x 10+ reps

#silownia #strongaf #mirkokoksy #mikrokoksy