Ja już sam nie wiem skąd ta…

Ja już sam nie wiem skąd ta siła… Dzisiaj dynamic effort bench, i aż 190kg a latało jak szmata 😛 #strongaf A spodziewałem się naprawdę grindu a tu proszę 🙂

Ale przed chwilą zobaczyłem komentarz na yt pod moim poprzednim filmikiem z ciągów, więc jest jakaś poszlaka skąd ta siła lol.

„Ale to agresywne zwierzę musi mieć poprzestawiane we łbie, współczuję.”

A teraz cały dzisiejszy trening.

Wide grip pulldown 3×12
DB bench 2×20
Biceps curl 2×12
Side raise 2×12
Triceps pushdown 2×25

Dynamic bench 7×3 190kg (115kg+75kg bands)
Bench press 2×15 110kg
BB triceps extension to nose – 90×8
Wide grip shrugs – 90kg 3×20

Seated face pull 3×10
Rope triceps pushdown 3×12
Hammer curl 3×10

To była ostatnia fala(tydzień) z gumami, najcięższy. Teraz przechodzę na kolejne 3 tygodnie na wolne ciężary bez gum. Osoby które nie wyciskały z gumami nie mają pojęcia jak ciężkie to jest (oczywiście jeżeli naciąg gum jest wystarczająco duży), wymaga to przeogromnej stabilizacji, trzymania całego ciała odpowiednio mocno napiętego. Wyciskanie z gumami ma cały szereg zalet, niestety jest też jedna poważna wada, gumy „absorbują” się w ciało, naprawdę bardzo mocno tyrają barki. I ja teraz po 3 tygodniach wyciskania z dużym naciągiem gum, po prostu to czuję.

Następnie poszło wyciskanie 2×15 110kg – ktoś spyta po co? VOLUME. To jest 30p x 110kg = 3300kg nabitego volume.

BB triceps extension to nose – 90kg x 8 Tutaj poszło świetnie, łokcie rozsadzało po tym 🙂

Oczywiście nie słuchamy trenerów wiecznych teoretyków, którzy radzą opuszczać za głowę, ograniczać ruch łokci w przód, i trzymać ręce cały czas pod kątem lol. Jeżeli chcemy wzmocnić triceps i aby to ćwiczenie miała przełożenie na ławkę, to pozwalamy łokciom się poruszać i opuszczamy, do czoła (łatwo), nosa (trudno), szczęki/gardła (bardzo trudno). A jeżeli pojawia się przy tym ostry ból łokci, to oznacza że macie te łokcie BARDZO SŁABE, i trzeba stopniowo zacząć je wzmacniać.

Wide grip shrugs – 90kg 3×20 – znowu pompowanie volume, plecy po tym już paliły 🙂

Muszę chyba odpuścić jutrzejszy, i wtorkowy trening lower body, bo niestety ale przesadziłem ostatnio z dołem pleców, i po prostu czuję że on ciągle jest niezregenerowany i mocno go odczuwam.

Odczuwam także zwiększone volume, zwiększam długość snu z ~8h na ~10h + jakieś drzemki w trakcie dnia. Bo naprawdę jestem mocno przetyrany tymi treningami. Ale tego się można było spodziewać 🙂

#silownia #mikrokoksy #mirkokoksy