Mały eksperyment – Borsuk…

Mały eksperyment – Borsuk Case Study

Cel:

Sprawdzenie na przykładzie jednostki wpływu na samopoczucie, odporność, regenerację zmian dietetycznych oraz lifestyle.

Faza I: Zachowanie plusu kalorycznego. Okres cyklu 12 tygodni.

Faza II: Kontynuacja eksperymentu na zerze kalorycznym i obcinaniu kaloryki. Minicut 16 tygodni. Zakończenie 9 lipca 2019.

Dlaczego

Ogólnie o ile redukowanie nie jest dla mnie specjalnym problemem i przychodzi mi dość łatwo http://www.wykop.pl/artykul/4421259/moje-przemiana-jak-schudlem-50-kilogramow/ to plus kaloryczny zazwyczaj kończy się u mnie kilkoma przeziębieniami, które bardzo wytrącają mnie z rytmu. Czynników może być kilka – większe obciążenia treningowe, okres jesienno-zimowy, mniej czysta dieta, więcej pracy. Jednak chciałbym bardziej profesjonalnie podchodzić do wszystkiego w każdym aspekcie i zobaczyć już w pełnej świadomości różnicę.

Ważna adnotacja

Nie zamierzam schodzić blisko tego co w poprzednim roku. Po prostu mini-cut a nie redukcja. Moim celem są wyniki siłowe i zdrowie. Nie chce schodzić poniżej set-pointu. A co w sylwetce przypadkiem się stanie – zobaczymy. Celem jest również zwiększenie GPP.

Metodologia i zmiany

Dieta

– Zwiększenie ilości białka z 200 do 250 g
– Jako źródła białka jak najwiecej mięsa – podroby, uda kurczaka, wieprzowina, wołowina (zero suchego cyca kury)
– Zmniejszenie podaży tłuszczu z 150 g do 80-100 g
– Zmiana konfiguracji SFA/MUFA/PUFA w skali tygodnia na 35-45 % SFA / 35-45 MUFA / 10-20 % PUFA
– W tłuszczach całkowita rezygnacja do zera z olejów.
– Zwiększenie ilości węglowodanów do 400-500 Ww
– 95 % produktów nieprzetworzonych w diecie – te 5 % to chleb/hummus/keczup

Trening siłowy

– Lower body 3/5/1
– Upper body Gresykull
– Co 3 tygodnie inne asysty

Dni nietreningowe

– W dni nietreningowe 30 minut truchtu na świeżym powietrzu obojętnie jaka pogoda za oknem
– Kilka spontanicznych pompek na poręczach, aby walczyć ze swoim garbem

Lifestyle

– Pobudki o 7-8 zamiast o 9-10. No ale to akurat może być utrudnione, bo wszystko zależy od córki.
– Próba wrzucania większej ilości materiałów na YT

Suplementacja

– Faza 1: Kreatyna, O3, D3, Cordyceps, Preworkout i losowe pierdoły od sponsora
– Faza 2: Po 2 tygodnie rotacja na zmianę – kofeina + yohimbina / kofeina + synefryna / kofeina + sallly

Zapis postępów i wynik ostateczny.

– Raz w tygodniu / czwartek fotka z zapisem wagi
– 9 lipca publikuje film/slideshow 38 fotek tydzień po tygodniu

Oczywiście Panie @Re-volt proszę zapisać w #kalendarzrevolta ale chyba jestem jednym z niewielu, który dowoził formę zgodnie z zapowiedziami xD.

#mikrokoksy #mirkokoksy #silownia #dieta #odchudzanie #pokazforme #chudnijzwykopem #fullborsukworkout