Miało być ciężko… więc…

Miało być ciężko… więc BYŁO! Wyciskanie 195kg 6×3. Czyli 90% 1RM. A dokładniej to ~89% bo zaraz ktoś się doczepi lol. 2serie wąskim chwytem, 2 serie średnim chwytem (długość kciuka od gładkiej części gryfu) i 2 serie moim zwykłym chwytem, czyli mały palec przy znacznikach od wewnętrznej strony. Z zatrzymaniem na klacie, raz dłuższym raz krótszym, to już i tak wiele i znacząco TUT zwiększa. Na nagraniu po jednej serii każdym chwytem.

I te 195kg 6×3 zrobione w 20minut. Czyli krótkie przerwy jak na 90% 1RM. Ale o to chodzi. Ten trening jest najtrudniejszy z wszystkich moich „fal”. Celem jest ostre dopierdolenie do pieca, „przetrenowanie”. A teraz wchodzi na 3 kolejne tygodnie lżejsza fala z gumami na mniejszej intensywności, gdzie celem będzie szybkość, praca nad generowanie mocy.

Ogólnie poszło by jeszcze prościej gdybym…. w środę nie poczuł się supermanem, takim supermanem że aż żal mi dupę ściskał potem lol. Bo nie wrzucałem ale w środę robiłem 1RM wyciskania wąsko z łańcuchami… gdzie banalnie prosto zrobiłęm 170kg+74kg łańcuchy… ale następnie dopierdoliłem… 264kg… 190kg sztanga + 74kg łańcuchy… I zrobiłęm tym ciężarem… 2×0 xD 2 razy spaliłem przy lockoucie…

I dzisiaj odczuwałem to, i miałem trochę wątpliwości czy będę wstanie zrobić dzisiejszy założony trening…ale… odpowiedni przycisk został wciśnięty i OGIEŃ Został rozpalony! I pocisnąłem grubo motywowany tym że wieczorem wpadną nieograniczone ilości wody ognistej, czyli wszelkie braki w paliwie zostaną uzupełnione 😉 I od poniedziałku znowu OGIEŃ!.

Cieszę się bardzo bo realizowany jest przeze mnie cel który wyznaczyłem pod koniec 2019 roku, jeśli chodzi o wyciskanie… czyli przestać wymyślać, a zacząć trenować. I to właśnie robię i czuję jak MOC się zwiększa, wszystko idzie coraz łatwiej, a obciążeń coraz więcej na sztangach, czy sztangielkach 🙂

Cały trening

Pause bench press 195kg 6×3
Seated DB press 3×10
Rope triceps pushdown 3×15
Lat pulldown wide grip 6×10
Chest facepull 3×15

#strongaf #silownia #mikrokoksy #mikrokoksy #pokazforme