Pompujemy VOLUME! Wstępne…

Pompujemy VOLUME! Wstępne zmęczenie mięśni i te sprawy 😀 Czyli kolejne eksperymenty, ale żadnych głupkowatych tucznikowych 10×10 lol.

Dzisiejszy trening i to wszystko zrobione w 1h 15min 🙂 Więc tempo było niezłe.

Wide grip lat pulldown 2×12
DB bench incline 2×20
Triceps band pushdown 2×25

Speed Bench 9×3 180kg (105kg+75kg bands)
Bench AMRAP 115kg x 17
BB extension forehead (skullcrushers) 3×10 60kg
Upright row low pulley 4×12 80kg

Alternate Dumbbell Curl 3×8 17,5kg
DB Side raise 3×10 12,5kg
DB fly 3×15 12,5kg

Najbardziej się bałem tych wstępnych ćwiczeń przez głównym treningiem, ale zdziwiłem się bo właściwie tego nie odczułem, co oznacza że GPP jest na naprawdę ok poziomie 🙂 I nawet myślę że będę mógł dodać serii/ćwiczeń zanim przejdę do głównego treningu. No ale to tylko jeden trening, więc trzeba zobaczyć jak to pójdzie dalej.

Speed Bench 9×3 180kg poszło banalnie prosto, szybkość była naprawdę dobra, co oznacza tylko jedno, SIŁA ROŚNIE. Po tym poszedł lekki AMRAP bez gum, 115kg x 17 bez nadmiernego ciśnięcia tutaj.

Ostatnie 3 ćwiczenia były wykonane w obwodzie czyli 0 przerwy między ćwiczeniami, a między obwodami może 30-60s przerwy. 3 takie obwody i byłem ostro spompowany. Swoją drogą zawsze mnie zastanawiało po co ludzie w np w takim DB side raise używają dużych ciężarów? Przecież u mnie to 12,5kg załatwiło sprawę, a robię w OHP 150kg+…

#silownia #mirkokoksy #mikrokoksy #strongaf