Skullcrushers 100kg x 5 :D…

Skullcrushers 100kg x 5 😀 Nowy PR, poprzedni 95kg x 5 (wrzucałem w którymś wpisie także filmik).

Dzisiaj był trening Max effort upper, na pierwszy ogień poszedł Close grip Incline bench press 1RM. Poprzedni rekord 180kg x 1, teraz zrobiłem banalnie proste 182,5kg, i pokusiłem się na 190kg x 1 niestety nie poszło gdzieś w górnej połowie, 2/3 ruchu spaliłem. Ale kwestia czasu i 200kg i na skosie będzie latało wąskim chwytem 😀

Następnie poszły skullcrushery 5RM, solidna forma, głowa przyklejona do ławki, każde powtórzenie dotyka czoła, poszło 100kg x 5 elegancko, no 5 powtórzenie mi uciekło trochę, bo robiąc je zdałem sobie sprawę że zapomniałem ustawić zabezpieczeń 😛 Co mogło się niefortunnie skończyć lol. Nie wspominając o skurczu pośladka. Potem poszedł back off set, amrap 60kg x 20, spaliło mi to już tricepsy kompletnie. Filmik z trochę słabego kąta, (gapisz mi się na bebech?) , ale jak wspominałem wyżej wrzucałem można też zobaczyć 95kg x 5 które jakiś czas temu wrzucałem.

Ogólnie lekki trening, tak jak było planowane.

Trening:

Close grip Incline bench 182,5kg x 1 190kg x 0
Skullcrushers 40×5 60×5 80×5 100kg x 5, 60kg x 20
Incline bench db rows – 4×15

Band triceps pushdown 4×30
Hammer curl 3×8
Band pullaparts 4×30

#strongaf #silownia #mirkokoksy #mikrokoksy