SkullCrushers 95kg x 5, Jest…

SkullCrushers 95kg x 5, Jest i filmik #strongaf Aż tyle nigdy nie robiłem, a to po wyciskach 8×3 pin press close grip + 2×20 bench. I w końcu chociaż łokcie czuje, bo ostatnio jakoś za mało je katowałem.

Czas treningu 1h20min

Wide grip lat pulldown 3×15
DB bench – 2×20
Hammer curl 2×12
Side raise 2×12
Band triceps pushdown 2×25

Speed Bench pin press 8×3 165kg (close grip/medium grip)
Bench press 2×20 100kg
Skullcrushers – 60×5 70×5 80×5 95kg x 5
Wide grip low pulley rows – 5×12

Single Arm DB standing OHP – 3×12 42,5kg
Biceps curl 3×10
Facepull seated – 3×15
Band triceps pushdown 2×50

Speed Bench pin press 8×3 165kg – Dlaczego taki wariant? Cóż jestem bardzo eksplozywnym wyciskaczem, i można powiedzieć że cały dół wyciskania opieram właśnie o „wybuch” pomoc całego ciała, pleców, nóg – powodując że sztanga na poziomie klatki (przez peirwsze 1/3 ruchu) nie waży prawie nic, sama „wyskakuje”.

Wyciskanie do pinów uniemożliwia właśnie tą pomoc ciałem, ten „zarzut” przez co mięśnie są zmuszone w pełni do pracy już na dole boju. Do tego dochodzi rozbicie łańcucha ekscentryki/koncentryki. To buduje przepotężny start. Jeszcze w następnym tygodniu będę robił ten wariant, a potem wracam do gum.

Też trochę błąd robiłem bo czasami zbyt szybko opuszczałem i sztanga mi się odbijała od pinów.

Bench press 2×20 100kg – VOLUME i tyle co tu więcej gadać 🙂

Skullcrushers 95kg x 5 – Cały dzień miałem to w głowie, tyle jeszcze nie robiłem a chciałem 🙂 No a jak już wbiłem sobie to do głowy to musiałem spróbować, chociaż po powyższych wyciskaniach byłem wykończony. Ale UDAŁO SIĘ 😀 chociaż w trakcie tragiczny skurcz pośladka mnie złapał xD I w końcu poczułem że łokcie dostały odpowiedni bodzieć hehehe. Lubię w tym ćwiczeniu właśnie powoli opuszczać, czuć budujące się napięcie w tricepsach i po dotknięciu czoła mocno,eksplozywnie do góry.

Reszta treningu to już duperele, drobnostki.

#silownia #mirkokoksy #mikrokoksy