#sokoolrings Zdrowe…

#sokoolrings

Zdrowe bary

Czasami się zdarza, że mimo solidnej rozgrzewki przed treningiem właściwym, „kłuje” w barku. Czasem też się jest początkującym, nie wie co i jak, trenuje źle technicznie z za duża intensywnością jak na początek i też kłuje. Czasami nasze barki są za bardzo obciążone treningami i też kłują. A czasami kłuje bo wyznajesz zasadę „No pain no gain, salut” i trenujesz mimo bólu co tylko pogarsza sytuacje (ja kiedyś xD). Jak temu zapobiec? Zestaw przydatnych rutyn:

https://www.youtube.com/watch?v=Hi8Ces1v7_0 -> mega zestaw ćwiczeń z kijem ( ͡° ͜ʖ ͡°), gdy pierwszy i ostatni raz miałem bóle w barku z którymi ćwiczyłem kilka tygodnii, krótka przerwa, 2x dziennie te ćwiczenia i jak ręką odjął. Zamiast kija można do części użyć ręcznika lub gumy oporowej. Obecnie robię kilka w ramach rozgrzewki i czasem w dni wolne.

https://www.youtube.com/watch?v=EY2tNBOmvGs -> ćwiczenia na rotatory, wybrać parę, robić w ramach rozgrzewki lub po treningu jako pre-rehab. Pamiętać aby łokieć trzymać przy ciele.

https://youtu.be/kL3cIDFUafU?t=3m36s -> rozciąganie rotatorów, wystarczy to jedno NAJLEPSZE, ale nie przesadzać 🙂

#mikrokoksy #silownia #kalistenika #streetworkout