Wrzucam trening wyciskania,…

Wrzucam trening wyciskania, upper body, bo jakoś tak zawsze się składa że głównie treningi lower body wrzucam. Szedłem jak maszyna dzisiaj 🙂

Dzisiaj lekki trening, bo ostatnio stopowałem przez mocno przeciążone przedramiona. Na pewno muszę sobie odpuścić wyciskanie w koszuli na najbliższe tygodnie, aby dać im czas na regenerację i wzmocnienie.

Trening

Speed ballistic bench – 7×3 160kg
low incline spoto bench 2×20 110kg
DB rollback 3×12 32,5kg
Lat pull V-grip 3×12
Biceps curl 3×12
Forearm rehab

Ballistic bench co to jest? Chodzi o to żeby zrzucić jak najszybciej sztangę, złapać ją kilka centymetrów nad klatą i natychmiastowo włożyć 100% siły w wyciskanie. U mnie oczywiście bebech zasłania, ale żadne powtórzenie nie dotknęło klatki. Ten wariant bardzo mocno obciąża ciało, pozwala trenować „stretch reflex” i naprawdę mocno przekłada się na poprawę startu z klaty, start wtedy jest bardzo mocny, ALE to nie jest wariant dla początkujących i szczerze go odradzam bo można sobie krzywdę zrobić. Na nagraniu pierwsza seria i ostatnia.

W ostatnich miesiąc sporadycznie robię speed bench, bo głównie muszę muszę pracować nad kontrolą i trzymaniem napięcia, dlatego w miejsce speed bench wstawiłem 1-2-3 board press i na tym się skupiam.

Low incline spoto press – Po prostu nabicie objętości, lekki skos i też nie opuszczanie do końca, aby zmusić mięśnie do większej pracy.

DB rollback – świetne ćwiczenie, opuszczamy hantle aż dotykają barków, następnie „rolujemy” je do tyłu a następnie dynamicznie do góry

Niestety ja mam skręcane hantle i zmienia/ogranicza to trochę ruch, na hantlach dostępnych na siłowni można zrobić to ćwiczenie łatwiej i większym ciężarem. Jednak i tak je robię bo czuję że świetnie obciąża łokcie i triceps.

Jutro natomiast bardzo ciężki trening lower, więc już zaopatrzyłem się w dodatkowe ~4000kcal z mcdonalda i odpowiednią ilość piw i trzeba zacząć ładowanie akumulatorów 😉

#silownia #sport #pokazforme #mirkokoksy #mikrokoksy